Pe aripa unui vis frumos


Dintr-un copac înfloresc visele frumoase, dintr-un pom prind viață, din aer se naşte lumina şi puterea, din tine curajul pe care mi-l transmiți odată cu căldura. Soarele tău îmi mângâie privirea, iar ploaia mă aruncă în brațele tale infinite, unde mă ascund cel mai bine, unde mă liniştesc cel mai mult..

E locul pe care îl caut cel mai des..

Mă amețeşti, mă agiți, mă dezorientezi, dar în acelaşi fel mă ghidezi după bunul tău simț pe un drum natural. Mă laşi să zâmbesc şi să râd, iar asta contează pentru mine mai mult decât un pahar cu apă într-o zi călduroasă. Îmi oferi o serie de cuvinte pe tavă, din care pot înţelege ceea ce vreau, pentru că niciodată nu mă cerți când le înțeleg greşit, îmi dai timpul necesar să mă obişnuiesc cu ce am şi totuşi nu-mi pui piedică.

Privesc în sus cu acelaşi aer infantil cu care te privesc pe tine, încă nu ştiu nimic, nu aud pe nimeni, nu ascult…

Dar îmi place să-ți admir zâmbetul care mă face să nu mai ştiu de mine..

Etichetat , , , , , , ,

Lasă un răspuns

