Condimentul Indispensabil


L-am conceput ca pe cel mai frumos vis cu care m-am mandrit o perioada, mi-am zambit in tihna in timp ce-mi derulam cu incetinitorul imaginea lui in minte.

Intr-o perioada tacuta m-am agitat ascultand doar ceea ce ramasitele din urma imi sopteau, lumina zilei imi alerga prin vene, mai saltareata ca niciodata, imi sfasia pigmentul pielii iar odata cu ea imi completam usor cu fiecare piesa conceptul cu care ar fi trebuit sa ma afisez pana acum la un nivel universal.

Incerc sa-mi ametesc teama de a ma rani in timp ce alerg, ma tin puternic de vantul care imi sufla fiecare suvita de par, intr-o lume atat de reala, in care pana si obiceiurile se pierd, astazi prefer sa inving si sa nu ma las prada oricarui glas cristalin, pe orice carare gasesc o perla neglijata sub orice buruiana.

Orice bariera imi avantajeaza situatia, gandesc cu o rapiditate vasta, lesne de ceea ce oamenii din jur concep, nimeni nu mai intelege ce li se ofera pentru ca sunt prea atenti la ceea ce misca in jurul lor, motiv pentru care devin o pierdere de secunde pretioase…

Si azi iti multumesc ca te-ai raspandit puternic in mintea mea!

Etichetat , , , , , , , ,

Un gând despre „Condimentul Indispensabil

  1. Luc Dim spune:

    Vreau si eu ce-ai fumat tu… :)))

Lasă un răspuns

