De sub strasina imaginatiei mele..


Cateodata gandim mult, uneori ne ferim de ilustratiile gandurilor noastre, alteori ocolim idei si dorinte de teama ca acestea vor ajunge sub influenta noastra dependenta si apoi ajungem la concluzia ca totul se strecoara stanjenitor sub strasina imaginatiei noastre.Un amalgan de sentimente m-au napustit in dimineata aceasta, in lupta cu mine, nu am reusit decat sa strang in brate idealul caldurii sufletesti. De frica mi-am purtat mainile in jurul frigului pe care la un moment dat, brusc, nu l-am mai simtit. Am incercat sa port o discutie cu mine insumi dar pana si incapatanarea partenerei de discutie nu parea a fi mai tare decat bataile inimii mele, batai care m-au facut sa uit de ceea ce imi propusesem.

Imi insiram de frica, povesti si episoade reale, rani si experiente subtile, imagini si lacrimi trecatoare dar fara niciun folos pentru ca toate se pierdeau in somnul frumos ilustrat de acest ideal, in bratele lui, in privirea lui blanda..

Pentru o clipa m-am trezit din somnul fricii mele si mi-am propus sa-mi scutur capul cu gandul ca asa voi gandi limpede si rational, m-am ridicat clatinandu-ma, eram bulversata de caldura care-mi supura din suflet.

La cateva secunde am realizat ca am permis fricii sa se instaleze in universul meu si ca am lasat-o sa preia controlul propriului meu trup, manevrandu-ma dupa bunul sau gust. Atunci m-am oprit in pragul usii si am zambit. N-am de gand sa las frica sa-mi conduca viata… Si da! Imi este frica sa ma atasez de oameni, pentru ca stiu ca ei sunt primii care urmeaza sa ma raneasca dar atunci eu ma intreb..

“Iertarea” cui o lasam? Si ea are rolul ei..

Apoi curajul nostru?

Cand il folosim?

Si totusi, acum, dupa cateva saptamani zambesc si sunt fericita, eu cred ca a meritat asteptarea.

De ce?

Pentru ca doar asa am invatat cat de importante sunt unele lucruri in viata mea..

 

Lasă un răspuns

