Sunt cum vreau Eu! ( post vechi )


Nu stiu sa cant melodia ta preferata asa de bine cum o faci tu, nici pe departe nu ma pricep sa fac mancare cum o fac prea gratioasele tale maini, nu stiu sa beau din pahar…imi place doar din sticla…ma imbrac cat de colorat vreau eu chiar daca nu am nici o noima, tip, cant, urlu, dansez pe strada chiar daca se uita lumea la mine, ma opresc la toate pisiciile pe care le vad si sper cu nonsalanta ca una din 10 va veni la mine!!! nu ma intereseaza cat par de animale am pe haine atat timp cat nu ma ating de tine, ma machez cat vreau eu de strident atat timp cat nu imi pasa de gura lumii, sunt cat vreau de ordonata si nu-mi pasa cat de dezvoltata imi vezi latura dinamica si energetica a activitatiilor mele psihice, visez si sper cat am placerea de a o face, mananc cat de multa ciocolata cu gust de capsuni am chef intrucat este singura care imi ofera placere! Folosesc cate cuvinte cheie vreau in relatia cu cei din jur, doar, doar ca sa inveti si tu ca lumea nu trebuie sa stie totul despre tine…doar, doar ca sa inveti ca nu e ok sa te dezbraci cu totul in fata cuiva, e mai bine sa lasi o mica portita nedescoperita!!! asta ma face originara din tara mea si originala prin comportament, critic pe cine vreau atat timp cat o fac in mintea mea, zambesc cand vreau si simt…ca visele nu mi le pot controla… e doar problema mea!!!

Nu imi place ca ma trezesti dimineata cand te duci la baie si imi trantesti doua picioare pe unde apuci si apoi te intorci spasit sperand ca nu am simtit si ma pupi dulce pe cap, nu imi place ca ai impresia ca numai tu le stii pe toate iar eu sunt un boracel invatacel care nu prinde nimic din aer…si ma consideri in continuare blonda care a incurcat Guvernul cu Teatru sau ce era!!!, nu suport ca in loc de mana dreapta vezi o alta mana stanga…detest faptul ca vezi o silueta de invidiat in loc de IQ-ul meu minunat, te admir pentru munca impecabila pe care o faci, invidiez modul tau de a suporta stresul de peste zi, apreciez faptul ca in felul tau ma iubesti, sunt mandra ca ai un stil deosebit de a ma scoate din sarite dar te iubesc pentru ca nu esti niciodata langa mine cand am chef, sunt extrem de entuziasmata cand te sufoc cu parfumul meu inainte de culcare pe care cred ca il consideri inecacios, mi-e dor de o excursie fara tine in care nici nu iti voi simti dorul pentru ca stiu ca o vei face tu in locul meu!!! ma bucur ca din perfectiune te-ai transformat intr-o forma apreciata a idealismului transcendent.Noapte buna! sau O zi buna!!!


Lasă un răspuns

