Explicatii Sumare


In tot acest timp mi-am facut un obicei subtil care s-a transformat mai degraba intr-un tabiet elevat si usor de suportat. Gandesc sub umbrela ideilor mele pe care le culeg cu atata finete de la oamenii pe care i-am ales si acceptat langa mine, cu o usoara aroganta imi zidesc definitii aleatorii pe care mai apoi le schitez pe o tabla solara.. Imi place sa ascult pentru imi doresc sa distrug si eu la randul meu agitatia unor cuvintelor care se ineaca intr-un singur zbierat si care-mi stau in pragul buzelor neclintite, gata, gata sa iasa.. Ma cert de fiecare data cand vreau sa spun ceva pentru ca prefer sa ma opresc intr-un blocaj instabil.

Cuvintele imi provoaca doza de libertate pe care nu mi-o asigur eu, fiecare ramasita imparte in mod egal fiecare emotie a fiecarui moment… Din dorinta de a spune atatea lucruri, ma prind de instabilitatea mea care se aseamana atat de bine cu momentul perfect in care imi pot maturiza privirea de copil, privire ce inca tanjeste dupa alintul subtil si mangaierea stranie a celor mai frumoase maini.

Etichetat , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

