Registru de Impresii


Am trait indragostita de mare pana cand am descoperit ca muntii nu ma fura in largul lor, m-am descoperit sub un nuc imens in timp ce ascultam replicile calde ale cerului. Iubesc luna mai mult decat ti-ai fi imaginat vreodata, ea reprezinta un punct sensibil de care incerc sa nu ma descotorosesc odata cu venirea zilei, si pentru ca in interiorul meu sunt o mie de reactii ma opresc, ma opresc constienta ca doar asa le pot savura..

Iubesc sa stiu ca existi si nu ma grabesc sa spun ceea ce remarc inauntrul meu, pedalele rascolitoare alearga neincetat intr-o mie de directii, atentia mea se indreapta inspre 4 orizonturi din care nu aleg nimic mai mult decat bratele tale..Intregul meu corp se transforma intr-o Primavara neincetata, fiecare coltisor infloreste fara oprire, gustul permanent isi salta privirea din paharul de apa ce tocmai l-ai sorbit, iar eu continui sa memorez ce-mi transmiti..

Iubesc oamenii mai mult decat crezi, pentru ca mi-am gasit echilibrul intre mine si ei, iar daca astazi m-ar intreba cineva cum ma simt, i-as zambi fara sa mai stau pe ganduri. Am uitat de furtuna din mine datorita bibliotecii de sentimente in care m-am pierdut..

Orizonturile deschise ma poarta pe o carare de nepretuit..si rasuflu in fata pragului pe care tocmai l-am trecut, sunt constienta de cazaturile si pietrele pe care am sa le intampin in drumul meu dar curajoasa imi spun ca orice sacrificiu merita atunci cand stii ca doar asa te poti transforma intr-un om puternic. Straina de tine, ma fac cunoscuta in secundele in care petele negre se dizolva, eliberez ceea ce gandesc pentru ca am invatat sa ucid nesatisfacatoarele idei care-mi atarna atat de greu in buzunare..

Lasă un răspuns

