Fabrica Timpului


„Inca privesc nehotarata urma buzelor tale de pe mana mea stanga si asta pentru ca inca mai simt toata caldura pe care ai lasat-o in palmele mele. Incerc sa-mi scot din minte posibilitatea existentei tale care-mi lasa un gust ireal… Ireal pentru ca nu vreau sa ajung sa indragesc frumusetea pe care mi-o inspiri in fiecare minut, incerc sa ma tin departe de bratele tale pe care si acum le simt inconjurandu-ma dezinteresat.”

 

  Am studiat constincios mecanismul inimii si cu o parere de rau iti spun ca nu am ramas cu nimic, pentru ca deja simtisem cum procedeaza acesta cand te-am privit. Atunci mi-am spus ca a venit vremea sa fac o cercetare mai ampla in acest domeniu, bineinteles pentru a-mi da seama ce se intampla cu mine. Cu o tenta inocenta am calcat pe un alt teren in care am descoperit la poarta acestuia o foaie semnata de o Secunda, apoi nu mi-a ramas decat sa cred ca acolo era sef Timpul…

Cu cat avansam mai mult, cu atat aflam mai multe despre actiunea mea inutila. In scurt timp am dedus faptul ca nu sunt intr-un oarecare loc, ci intr-o fabrica a Timpului, da! A Timpului, a aceluia care mi se daruia fara sa-mi ceara nimic in schimb decat intelegerea si atentia care mai apoi tot mie urmau sa-mi fie de folos.

Am fost destul de dezamagita cand am realizat ca el a trecut de atatea ori pe langa mine iar eu nu l-am observat, sunt absolut sigura ca meseria lui nu-i usoara, avand in vedere ca se zbate sa ne faca sa intelegem ca si el contribuie la fabricarea acelui glob fermecat plin de amintiri frumoase, la toate pansamentele sufletului nostru sau la picatura care ne transforma trupurile cateodata intr-un vulcan de fericire si emotie…

Asa ca am incetat sa-mi mai pierd cele mai frumoase momente din viata incercand sa inteleg ce se intampla cu mine si mi-am facut curaj sa te readuc in preajma mea.

Etichetat , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

