Esenta Diminetii


Dimineata obisnuiam sa-mi ingrijesc florile inainte de primul gand pe care urma sa-l ud cu dorinta nestapanita de a-mi face o cafea tare. Apoi imi imprastiam neincetat „to do-urile” in agenda de frica sa nu le pierd prin miscarile grabite, miscari ce ma defineau in criza timpului atat de scurt, nici eu nu stiu de ce somnul nu mi-l mai petrec cu perna in brate si cu telefonul in mana. Alunecam in pragul usii aproape in fiecare dimineata de dorul neatentiei, doar, doar sa-mi incant existenta si sa-mi amuz rabdarea, muzica matinala imi omora linistea cu care veneam din urma somnului linistit pe care il jefuiam de la cei din jur cu atata nepasare. Azi mi-am micsorat dezordinea si mi-am construit cateva raftulete, e drept, par goale in raport cu gunoiul care sta sa dea p-afara, dar satisfactia pe care o simt nu se compara in niciun caz cu urmele rujului de pe cana de catifea! Cantitatea sta sa rupa gunoiul din fata mea iar esenta imi bucura raftul colorat, lucru care ma face sa ma simt din ce in ce mai bogata.

In calitate de observator va spun ca fericirea mea nu depinde de un ceva, am invatat sa ma bucur de orice, merit pe care nu mi-l datorez, recunosc, dar pana la urma ce mai conteaza cum s-a ajuns aici?

E dimineata, nu-i necesar sa intelegeti ceea ce vreau sa spun, imi era dor sa scriu ..

Etichetat , , , , ,

Lasă un răspuns

