Intriga relevanta


Joaca cu un creion fara mina formeaza o categorie de schite specifica celor care vad mai departe de foaie si dunga..

Imaginandu-mi un camp de pete in bagajul cu care am plecat, imi aduc la cunostinta paleta temperata de idei si ganduri prin care imi fac cunoscuta atitudinea. Flacara aprinsa sta sa incalzeasca apa care imi trezeste cateodata pielea uscata de picaturile acide ale Universului, cu cat pasesc mai mult, pamantul pare din ce in ce mai rece, spectacolul incepe sa prinda viata in drumul meu, agitatia ascunde misterul din care intrebarile se nasc.

Atingerea unui suras spasit imi provoaca o stare purpurie, cu un picior in extrema pariului dintre timp si ceas, valurile marii se spanzura in cureaua insusirii, destinatia isi schimba cursul in palmele fragile ale deciziilor, castigul se bazeaza pe valoarea increderii de sine, intr-un regim special de constrangere frunzele pica la pamant, invinse de cursul vietii..

Toamna inca mai obliga pestii s-adorma langa harta nutrita de marinarii din larg…

Etichetat , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

