Lucrurile esentiale pe care le-am pierdut


In ultima vreme dimineata cand privesc in oglinda, observ o straina..Ma instrainez de mine pe zi ce trece, uit sa mentin viu copilul din mine si ma transform intr-o stanca. Cad pe ganduri si imi aduc aminte de mine, acum ceva timp, de mine vesela, copilaroasa plina de energie, de culorile pe care le degajam in preajma mea, de nazbatiile cu care furam zambetele celor din jur, de cea mai buna prietena a mea care ma ruga mereu sa nu ma schimb.

Asta ma doare dimineata in fata oglinzii, ma doare ca n-am ascultat-o, ca am uitat ca teoria copilului este joaca si acum stau si ma intreb de ce totul in jurul meu pare atat de gol, de ce farmecul meu s-a tranformat intr-un val de praf inecacios?

Unde e lumea aia roz in care toti erau buni?

In ce moment a parasit copilul acela lumea lui roz?

De ce nu mai sunt eu?

Unde sunt fluturasii, floricele, zambetele, rasetele, glumele, privirile, coditele si rochitele mele?

Unde sunt eu?

Daca pana acum cei din jur ma rugau sa fiu macar o zi asa cum m-au cunoscut, astazi eu ma rog sa ma regasesc pe mine si sa fac in asa fel incat sa devin inapoi ceea ce eram..

Sunt mult mai mandra de cea din trecut decat de cea de acum, nici macar eu n-as sta in preajma mea, m-as deprima total si ce credeti? chiar ma deprim! Lucrez profund la partea in care imi foloseam maturitatea doar ca un mister, cred in mine si stiu ca in urma unei zgarieturi, rana se vindeca si nu ramane decat cicatricea pe care o pot masca oricand desi nu e obligatoriu, pentru ca nu-mi mai pasa de ce cred altii, spun sau gandesc..

Un gând despre „Lucrurile esentiale pe care le-am pierdut

  1. topertzer spune:

    Si acum cand recitesti postul..zambesti nu-i asa?
    omu nu-i ceva fix el este in continuua miscare.

Lasă un răspuns

