Consecintele negative sunt lectiile cele mai mari


De cele mai multe ori intampinam dificultati in ai intelege pe cei din jur, de cele mai multe ori trecem cu ochii inchisi de legea cauzei trezindu-ne direct in efectul ei. De cele mai multe ori ne trezim in situatii negandite in care actionam desavarsit fara sa gandim, luam decizii de parca totul s-ar invarti in jurul nostru si asa devenim egoisti si uitam ca in momentul in care vrem sa atacam o persoana nu putem trece fara a ne atinge pe noi insine, pentru ca intr-un final trebuie sa simtim ceea ce am cauzat.

Cateodata meritam consecintele actiunilor noastre pripite, indiferent ca sunt cauzate de frica sau teama, asta se datoreaza din cauza faptului ca ne aflam pe o platforma pe care singuri ne-o construim, moment in care ar trebui sa ne asumam polita unei simple judecati curate..dar nu!.. alegem sa fim in fata cand nu are niciun rost si atunci ne trezim in locul mult ravnit, singuri. Pare deosebit de trist dar poate acest lucru ne ajuta sa ne dam seama ca putem arunca un ochi data viitoare si la nevoile celor de langa noi care poate si ei la randul lor au inteles si au fost atenti la nevoile noastre…

Suntem atat de complicati si atat de mici incat uneori am vrea sa crestem intr-o clipita pentru a evita toate consecintele actelor noastre prost gandite. Cu cat negam mai tare cu atat ne impiedicam mai mult in a ne manifesta o responsabilitate adecvata pentru sentimentele, gandurile, cuvintele, ideile si actiunile noastre.

Sa daruiesti pentru un om, semnifica un lucru minunat, o faci cu drag atunci cand simti, te bucuri, razi, te umplii de fericire, iti asumi orice responsabilitate si ai grija ca totul sa fie ca la carte dar in momentul in care trebuie sa daruiesti „fortat” de circumstante, totul din partea ta se imbiba intr-un tifon de egoism, chiar si atunci cand vine vorba de intelegere. Cateodata ma intreb de ce trebuie eu sa-i implic pe altii in „drama” mea fie ea existenta sau inexistenta, daca pot sa descopar si singura radacina ei?

Pe langa tot acest sir de constientizari am invatat ca niciodata nu ma pot da jos de pe o roata, oprind-o, ci doar in momentul in care imi asum propriile probleme si ca niciodata nu am voie sa actionez fara ca in momentul in care o fac sa nu ma inteleg pe mine si sa ma pun in locul celui vizat.

Eu cred ca orice rezultat negativ al unei actiuni nu este o pedeapsa, ci mai degraba o lectie!

Se pare ca si mie mi-a mancat Maya tema de  m-am prezentat fara ea, cel putin sper sa nu fiu exmatriculata!

Etichetat , , , , , ,

Lasă un răspuns

