Spectacolul S-a Terminat


Dintr-o parte in alta, m-am decis sa renunt la fiecare lucru care-mi atingea aerul pana la ura, spectacolul s-a terminat, v-as invita pe toti pe rand spre iesire, cuvintele nu-si mai gasesc rostul aici, lumina s-a stins doar eu m-am ratacit printre randuri dar cum v-am obisnuit, nu reactionez la piedicile voastre, doar eu cu mine stiu restul povestii…

Nu mai apar nimic, tac si ascult iar cine ma va surprinde privind ironic il poftesc spre nicaieri, de unde a si venit.. Limita a fost aici, de aici nimeni nu trece mai departe, ba chiar v-am pastrat un loc calduros la coada din fata, e timpul sa indurati asteptarea fara nicio certitudine, eu m-am saturat, de aici regulile sunt dupa bunul meu plac…si hai sa zambim pentru ca toti suntem niste perfecti dezorientati..

Durere? Ce durere? E gol..atat de gol incat nici daca ar vrea sa fie umplut n-as permite, abia mi-am desfacut bagajul incarcat care ma facea doar sa ma simt penibil in fata timpului pierdut in zadar.. Asa ca imi continui ordinea dosindu-mi continutul din bagaje in cutiile langa noptiera..locul lucrurilor in care isi pierd importanta cu timpul si revin la ideea cu care defilam inainte…”Totul se invarte intr-un nimic nepretios”

Lasă un răspuns

