Din ochii unui rau de ganduri


Aceasta discutie e doar intre mine si tine! De aici niciun cuvant nu pleaca mai departe, asta se intampla pentru ca vad cum te framanti, vad cum te agiti, simt cum te sfarami!

M-am oprit aici pentru ca observ ceva in ochii tai si nu! Nu ma refer la frumusetea lor, nu ma refer la genele tale seducatoare, nu ma refer la naturaletea care ma apropie de infinitul unei nopti si atat, ma refer la acele luciri puternice pe care le ascunzi. Te privesc si nu inteleg de unde vine lumina asta, nu-mi explic cum ea poate cristaliza materia din care eu sunt compus, in ochii tai..

Nu inteleg ce-i cu tine!

Cine esti?

Ma uit in jurul meu si nu vreau sa recunosc nicio secunda ca sunt slab! Si stii de ce? Eu curg pe cele mai dure stanci, ma lovesc de cele mai grele pietre si imi pastrez frumusetea in orice anotimp!!!! Si eu inghet, si eu stagnez, si eu ma opresc in cele mai grele ierni!!! Tu? Tu treci prin toate astea? Nu inteleg…

Tu de ce?

Te mai privesc odata pentru ca incerc sa te dezbrac de hainele calduroase care iti imbraca sufletul, vreau sa-ti inghet inima si stii de ce?

Pentru ca ma scoate din sarite privirea ta calda!

Pentru ca eu m-am saturat sa vad ca tu porti ceea ce imi apartine, eu sufar ca sa fiu asa, eu ard nerabdator ca oamenii sa ma priveasca cu aceeasi dragoste cu care te privesc eu acum pe tine..

Si totusi nu inteleg de ce inca imi zambesti!? De ce iti scalzi privirea in mine cu atata nerusinare, inchide ochii si pleaca, abia m-am obisnuit cu cerul, nu vreau sa-ti ating pielea, nu vreau sa-ti simt durerea.. Du-te si cauta caldura care iti va incalzi sufletul departe de mine, eu nu voi face decat sa-ti spal lacrimile de pe fata..

Lasă un răspuns

