Scurt dar frumos!


Intr-un colt sta asezata lumina care ma determina sa simt intr-o forma involuntara ceea ce credeam ca uitasem complet! Privesc si nu-mi explic cum o persoana poate sa arate atat de diferit ..

Unde ii este privirea blanda?

Unde ii e sensibilitatea din ochii?

Dar acel zambet simplu ce ma umplea de bucurie?!

Chipul lui s-a transformat atat de repede.. Unde au disparut toate acestea?

Ma opresc! Ma sperie! Departe de toate acestea imi reamintesc ca undeva candva s-a evaporat sensibilitatea si frumusetea pe care eu mi-o aminteam, pentru cateva secunde mi s-a parut nedrept, ii apartineau, erau ale lui. Eu stiu mai bine decat toata lumea cine este el cu adevarat, mai decat fiecare trecator care imi spune cu rautate si cu buzele incrancenate ca ochii sai negrii mi-au intunecat drumul, ca zambetul sau mi-a strans ratiunea in maini.. Nu stiu ce spun, nu l-au cunoscut cu adevarat..

Cateodata as vrea sa-i spun atatea…dar ma opresc, alteori as vrea sa-l aud cum rade dar tot de atatea ori prefer sa rad eu in locul lui, inca ii pastrez gesturile si invataturile cu strictete si ma bucur de evolutia pe care mi-o produc, inca mai sunt ramasite de vant neprafuite in colturile rafturilor dar cu timpul si acestea se vor astupa..

Cateva minute mi-am intors privirea inapoi, nu stiu ce se spune dar stiu ca timpul alocat acestui lucru a expirat..ma indrept spre furtuna mea reala, spre zambetele mele reale, spre drumul meu misterios cu un chef incredibil de a cuceri tot ceea ce ma inconjoara!

5 gânduri despre „Scurt dar frumos!

  1. LOLLIPOP spune:

    A venit, si la tine, toamna….:)

  2. Liviu spune:

    Este super ceea ce scri si foarte adevarat. Suntem intr-un moment critic in care noi oamenii devenim rai in unele situatii si nu ne mai putem intelege. Eu de curand am ajuns in culmea disperarii am cazut in genunchi in biserica plangand ca un copil mic si rugandu-ma la Dumnezeu sa-mi dea puterea sa trec peste tot, sa trec peste fata care am iubito si pentru care am lasat orice am sacrificat 2 ani absolut orice facand bine si aratand ca pot sa fac asta dupa care mi-a zis ca trebuie sa uit sa incerc sa trec pentru ca ea nu mai poate sta cu mine. De ce? Nici eu nu stiu. Am pierdut si un loc de munca am inceput sa vorbesc urat oamenilor care m-au crescut asta pentru ca aveam sufletul sfasiat, ma plimbam singur prin casa incercand sa vorbesc singur cu mine, plecam de acasa si duceam prin parc stateam cate 2-3 ore sperand ca se va intampla ceva si am incercat sa-mi tin capul sus si sa-mi zic intr-una ca pot mai mult pot sa fac ceva cu mine, pot sa rad, pot sa glumesc, sa ies la cafenea, sau la un film si ca pot sa fiu implinit si ca intr-o zi cineva ma va iubi asa cum trebuie. Foarte putini stiu ce inseamna iubirea sau ce inseamna sa fi indragostit si sa simta acest lucru dar in acelasi timp in interiorul meu sunt fericit si bucuros ca am putut face asta. Imi pare rau daca am lungit prea mult dar asta am simtit si cred ca acolo sus este cineva si intr-o zi ne va arata calea cea buna.

  3. Chifu Adrian spune:

    Cand te vei deplasa prin furtuna reala, ca sa te parafrazez, sa retii in totalitate lucrurile invatate din timpul tau expirat, ca sa te parafrazez din nou. Iar cheful incredibil de a cuceri tot ce te inconjoara nu trebuie sa dispara niciodata, insa, sa iei aminte ca prezentul il construim pas cu pas, caramida cu caramida. Pana la urma, nici Roma nu a fost cucerita intr-o zi.

Lasă un răspuns

