Ecoul unui zambet liber


„Mintea zapacita iti alearga gandurile dezordonate in timp ce singurul lucru pe care ti-l doresti e sa regasesti drumul spre tine. Usa pe care o deschizi in fiecare seara nu-ti canta nimic  mai mult decat imnul tacerii pe care il cunosti deja destul de bine. Pasul absent te pierde in spatele unei povesti de gala… ”
Azi simt nevoia sa scriu, azi nu inteleg ce-i cu mine.. azi zambesc fara motiv,  azi sunt mai frumoasa ca niciodata.. Azi nu-mi e foame, nu-mi e sete, imi e cald si rad cu atata pofta incat uimesc, aparent prin nimic…Simt nevoia sa scot tot ce-i mai frumos din mine, pentru ca nu-mi pasa de ziua de maine, pentru ca am invatat ca trebuie sa ma bucur de fiecare sentiment in parte si sa profit de asta indiferent cat de mult sau putin dureaza iar eu stiu ca la baza actiunii, am o motivatie frumoasa.
Ieri nu aveam curajul pe care il am azi, nu zambeam sincer, nu ma intindeam cu atata pofta, nu ma trezeam cu o stare deosebita si nu apreciam atat de mult soarele de afara. Ieri, nu mai visam..ieri eram produsul unor ani hoinari in schimb ce azi sunt produsul unei singure luni… Daca as putea sa descriu tot amalganul de sentimente cum stiu ca am facut-o in nenumarate randuri, as face-o, dar nu pot, pentru ca trece cu mult peste ceea ce stiam si imi imaginam eu..

Lasă un răspuns

