Oamenii care pleaca..si se intorc


Doare fiecare plecare a fiecarui om.. chit ca o face pentru o zi sau poate cine stie 2, 3 ori pentru totdeauna.. Azi mi-am dat seama ca m-am pricopsit cu aceasta trasatura de cand eram mica. Nu uram ci detestam plecarile tatalui meu din dimineata dar iubeam intoarcerile, chiar daca ele despicate insemnau luni de zile, o intoarcere imi stergea din memorie o zi intreaga de plans.

Ce-i drept am fost o problema pentru mama mea pentru ca la fiecare plecare a unui om cu care petreceam timp pretios se solda cu o zi dramatica de plans sanatos.. Draga de ea nici nu stia ce sa-mi mai faca dar asta pana in momentul in care si ea a adoptat acelasi tratament..

Lucrurile s-au mai schimbat putin intre timp dar au lasat in urma aceeasi stare. Ma doare ca lumea pleaca, ma doare ca oamenii nu rezista in preajma mea, ma doare cand si eu sunt nevoita sa plec.. Ce sa fac? Iubesc fiecare om pe care il intalnesc cu toata fiinta mea!

Azi mi-am permis sa confund blogul cu o pagina de jurnal, momentan doar el mi-a ramas,  intre timp nu-mi ramane decat sa astept ca oamenii pe care ii iubesc, acum am experienta in ceea ce presupune rabdarea, m-am antrenat bine ceva timp!🙂

Etichetat , , , , ,

Lasă un răspuns

