Ganduri si idei


Prin discutii filozofice trecem toti, ne inradacinam in sfaturile pe care le ascultam cu drag, primim cu ambele maini orice ajutor vocal si il inmagazinam pana cand acesta iese la iveal printr-un gest, prin primul gest care semnifica si primul pas.. Suntem atat de pretentiosi cu ceea ce vrem sa primim incat am fi in stare sa impunem asta si celor care intra in contact cu noi. Da! Pentru ca Sinceritatea inseamna apropiere, incredere si prietenie. Dar oare noi suntem la fel de sinceri? Oare noi oferim aceeasi incredere omului de la care asteptam acelasi lucru? Oare nu ne grabim sa tragem concluzii in pofida faptului ca tot noi suntem cei care am uitat sa curatam oglinda in care ne aranjam in fiecare dimineata?  Acum cateva saptamani cineva imi spunea ca „ar trebui sa pun suflet doar pentru oamenii care aleg sa ramana in viata mea” Corect desi la momentul acela m-am enervat.. Daca nu faceam asta, parca n-as mai fi fost eu, incapatanarea nu-mi lipseste niciodata ..dar imi permite sa realizez lucruri in timp. Am uitat de cei din jurul meu, am uitat sa am rabdare cu cei care sunt langa mine, sa-i ascult sau sa le mai acord o sansa. Unii ofera sute de sanse celor care nu merita, celor care azi sunt si maine pleaca.. Poate ca e normal..Dar de ce nu ne putem axa si pe acele persoane care sunt langa noi? Care fac sute de gesturi doar pentru a fi vazuti? Indiferent ca sunt prieteni, parinti, frati, rude si etc? Eu m-am hotarat, mi-am facut putin curaj si azi mai dau o sansa. Chiar daca de fiecare data a fost in zadar.. Macar am invatat ca „Speranta moare ultima” .

Etichetat , , , , ,

Lasă un răspuns

