In bratele mamei..


In bratele ei gasesc linistea de care am atata nevoie, gasesc bunatatea din mine dupa o zi sau o noapte in care.. poate.. am urat si facut rau, ma regasesc pe mine cu adevarat odata cu zambetul pe care l-am ratacit undeva in spatele scenei.

I-as spune in fiecare zi cat de mult o iubesc si i-as multumi ca e langa mine chiar si cand sunt oarba, as adormi in bratele ei mereu si i-as darui in fiecare zi acel zambet pentru care ea lupta neincetat, as mangaia-o si i-as multumi mereu pentru ca m-a transformat intr-un om puternic, i-as multumi pentru fiecare cearta si  pentru fiecare pedeapsa din copilarie cerandu-mi iertare ca am facut-o sa planga, i-as multumi pentru ca nu a fost langa mine cand am strigat-o speriata si m-as juca in parul ei ca atunci cand eram copil, m-as ascunde sub rochia ei lunga si as ruga-o sa-mi spuna mereu „Marie bucurie” inainte sa adorm. M-as rasfata in dragostea ei sincera si onesta ca un pui de pisica si nu m-as mai supara cand mi-ar spune ca gresesc, as asculta-o mai des lasand-o sa ma pregateasca pentru orice drum din orice lume fara sa-mi pese de nimic..

Si uite asa am invatat sa ma bucur de fiecare cearta a noastra si sa o inteleg, am invatat sa-i spun te iubesc fara sa-mi fie rusine si sa alerg la ea cand gresesc, am invatat sa alung teama in prezenta ei si sa o trag de mana fara orgoliu cand simt ca alunec. Am invatat sa plang cand ma doare si sa nu-mi acopar privirea..pentru ca doar langa ea imi cad toate mastile…

Ca sa scrii despre mama, e destul de dificil, pentru ca niciodata nu vei gasi cuvintele care ar putea sa o descrie cu adevarat dar intotdeauna vei putea gasi timp sa petreci alaturi de ea, sa te imblanzesti in bratele ei sau sa-i spui un simplu „Te iubesc”. Mie mi se intampla adesea sa-i duc dorul si cand sunt alaturi de ea, dar incerc sa ma bucur din tot sufletul de orice clipa si cel mai important, sa nu las sa-mi scape nimic, pentru ca doar atunci cand vine vorba de mama, devin o lacoma!

[..] Avionul de aur ma duce spre casa
Unde imi zice mama:
„Copila duioasa”…
Inima fetitei mele salta in sus
Atinge stele
Ma bucur sa o prind cand seara cade obosita in mainile mele
Eu stiu, fericirea nu doarme
Vantul vietii mi-a adus fericirea mamei
Acum zbor in avionul de aur
Zbor spre visul meu,
Constelatia suflet-aur…

Etichetat , , , ,

Lasă un răspuns

