Zatul din ibric


Intr-un spatiu, intr-un decor sau intr-un.. nu stiu..

As vrea ca totul sa se opreasca acum si aici, pentru o secunda, nimic mai mult. As vrea sa resetez situatia cu aceeasi maturitate cu care am mai facut-o odata. Parca reculeg zatul de pe fundul ibricului doar de dragul de a resimti din nou gustul care ma trezeste la viata, dar fac asta inutil, pentru ca stiu ca va dura putin.. Si iar ma trezesc cu ibricul in mana rascolind parca la nesfarsit un zat fara culoare. Culoarea s-a imprimat doar in mintea si imaginatia mea, totul se afla acolo. Suparata pe incapatanarea naturii mele joviale inlocuiesc cafeaua cu un alt obicei care bineinteles nu ma va duce prea departe, nici nu ma mai astept la altceva.. Dar pentru ca in continuare schimb obiceiurile cu un continut mult prea sarac, ajung intr-un final sa le epuizez intr-un timp neasteptat de scurt, lucru care ma face sa calc iar pe un teren minat. Cu o rautate nespecifica mie, de aceasta data calc fara sa-mi pese. Imi demonstrez ca sunt om si ma bucur ca gresesc, imi demonstrez ca vreau sa invat si ma implic cu totul pentru ca asteptarile le am intotdeauna de la mine.
Imi era  dor de acel gust la care spre ironia diminetilor, ma gandeam mereu, dar placerea pe care minciuna mi-o oferea era insignifianta cu ceea ce am primit in schimb. Incetez sa ironizez si imi intorc privirea spre cana..
„Ahh, aici erai.. Inca mai am ceva energie” Se pare ca am pastrat-o involuntar..dar m-am grabit sa o beau..Acum trebuie sa ascund iar totul in mine..

Lasă un răspuns

