Caruselul infantil


Vara imi dezvaluie culoarea hazlie a chefului de viata si alerg in pasi marunti cu un foc zdruncinat ce-mi atarna la glezne. Plina de energie ma incarc la soare si ma descarc doar in noapte.. Tu, un motan energic si saltaret, imi furi linistea cu un talent pisicesc, mieunandu-mi pe gard cu un aer aparent flamand. Atat de natural te rasucesti ca un haios, cu o blana matasoasa de parca in fiecare seara te-ai peria in balsamul cel mai scump. Eu, pescar renumit ma-ntind sa-ti arunc un peste valoros pe care tu-l inghiti cu foc, dar pentru ca iti inchipui ca totul ti se cuvine, zabovesti ca intr-o poveste cu privirea patrunzatoare si neagra pana cand eu te las sa crezi ca m-ai pacalit si te impiedic!
Ma binedispune placerea de a te vedea dezmierdandu-te „felina draga” sub nasul meu, dar pentru ca rabdarea e o virtute iar eu nu fac decat sa ma folosesc de tineretea mea ca sa-mi pun in valoare inteligenta, te mangai cu privirea. Innebunita dupa joaca, fac primul pas care ma face sa iubesc victoria si pentru ca sunt mai sireata decat tine, iti las o portita deschisa..

Etichetat , , , ,

Lasă un răspuns

