Fragmente din „Jurnalul unei povesti” II


„Nu o data ci de nenumarate ori m-au intrebat de ce il iubesc. Nu mare mi-a fost mirarea cand am realizat ca raspunsul meu a fost mai prompt decat cel pe care il dau in general la interviurile de angajare. Intotdeauna mi-a placut sa pastrez un mister in ceea ce ma priveste dar de data asta nu aveam nimic de ascuns si nici nu-mi pasa parerea celor din jur. Stiam ca nu vor intelege nimic dar totusi le-am raspuns cu aceeasi caldura cu care i-am obisnuit in tot timpul in care s-au tinut scai sa afle lucruri pe care oricum nu le-ar fi inteles. Curiozitatea uneori aveam impresia ca ii macina mai rau decat mi-as fi inchipuit vreodata, lucru pentru care nu mi-am permis sa incep sa tin lectii de iubire. Si eu mai am de invatat. Momentan stau pe margine si privesc.

Revenind la oile noastre raspunsul pe care l-am dat n-a facut decat sa nasca reactii bizare, scarpinaturi in cap si priviri uimite, presupun ca intelegerea dintre mine si ei era cam limitata, lucru care nu m-a oprit nicio secunda din a fi sincera..

„Il iubesc pentru tot ceea ce am invatat sa fiu alaturi si departe de el. Il iubesc pentru ca m-a invatat sa am rabdare, sa inteleg curajul unui om de a fi liber si sa-mi regasesc increderea in mine, il iubesc pentru ca privindu-l de la departare am inteles ce inseamna un suflet fericit, am inteles ca iubirea nu este niciodata egoista exprimandu-se prin caldura si dezinteres fara sa ceara nimic in schimb ci doar sa daruiasca. Il iubesc pentru ca mi-a dat ocazia sa-mi descopar sufletul si apoi mi-a furat pamantul de sub picioare, oferindu-mi sansa sa devin un om puternic si stabil. Pur si simplu il iubesc pentru ca m-a invatat atatea lucruri pe care sunt sigura ca nici el inca nu le stie..”

Nu m-am temut ca n-am sa le inchid gura, pentru ca intr-un final „au inteles” ca sunt un om norocos si m-au lasat in pace. M-am bucurat ca de aceasta data sa-i vad zambindu-mi multumiti chiar daca dupa ce si-au intors spatele scortos au mormait exclamand ca sunt nebuna.”

Etichetat , , , , ,

Un gând despre „Fragmente din „Jurnalul unei povesti” II

  1. sofiateprovoaca spune:

    Scrii minunat, deci ar fi pacat sa nu continui ce ai inceput si ai realizat pana acum!
    Sper sa gasesti timp si putere sa termini aceasta „carte” si mai sper sa ma regasesc printre primii cititori ai ei! Mult succes

Lasă un răspuns

