Imagine stralucitoare


Ma uit la ceas, e „23:23”, cu mainile imi acopar privirea. „Sunt un copil”, imi strig in gand de atatea ori. „Inceteaza!”. Ma uit iar la ceas cu aceeasi privire de copil. Simt un nod in gat, un nod pe care as vrea sa-l inghit. Dintr-o data ceasul se transforma in gol, gandul imi zboara departe si incep sa visez cu ochii deschisi, mainile imi cad lin pe langa corp, visez atat de frumos, atat de bland, de curat..

Nu mai aud pe nimeni.. Vad soare, vad doua maini tinandu-se strans, zambete colorate, imbratisarea de care imi e dor, aud cuvintele jucause de la primele intalniri amestecate cu neintelegerile haioase din fiecare gest, simt mana care ma tinea cand alunecam pe tocuri seara in parc. Mirosul proaspat al naturii, lumina lunii care incalzea pana si cele mai aspre inimi si dintr-o data iar acel zambet perfect si potrivit. Incer sa ating si dintr-o data totul devine aspru, rigid.. Ma zgarie, ma doare, brusc in fata vad iar ceasul.. e trecut de „00:00”.. Ma ridic si imi repet „Inceteaza! S-a terminat, esti deja mare ca sa intelegi asta.”

Ma pun la loc, ma vreau o singura data, imi proptesc in acelasi loc privirea si incerc, ma concentrez dar stomacul mi se strange, buzele mi se micsoreaza, ochii..ochii mi-au obosit iar ea, cea care nu-mi da pace imi spune necontenit acelasi lucru. „O sa-mi fie dor sa-mi clatesc privirea in acea paleta de culori de pe mana sa, o sa-mi fie dor sa-l ascult cantand, sa-l inteleg, sa rad cu el, sa nu stiu ce sa-i spun, sa te ridic pe varfuri sa-l saruti, sa ti-l desenez in gand in fiecare dimineata si seara si sa te surprind cu imaginea lui in timpul zilei, sa te imping sa faci gesturi nebunesti si sa ma joc cu voi.. Iar cand nu mai poti, nu alerga la mine sa te ajut, alearga in alta parte, eu am obosit..timpul iti va mai spune ceva din cand in cand. Tu doar lasa-l! El isi face treaba..”

Etichetat , , , , ,

Lasă un răspuns

